Aktualności
Degustacje herbat Tetley Golden w hipermarketach w całej Polsce
W wybranych sieciach handlowych w całej Polsce odbywają się weekendowe degustacje herbat Tetley Golden prowadzone przez hostessy z Agencji Promocyjno-Reklamowej SMOLAR na zlecenie Tata Global Beverages.
Celem akcji typu field marketing jest zaprezentowanie konsumentom nowej herbaty Tetley Golden - o bogatym i aksamitnym smaku oraz bursztynowym kolorze naparu. Założeniem kampanii jest także budowanie wizerunku marki Tetley wśród konsumentów jako specjalisty w dziedzinie herbat. Degustacjom w hipermarketach towarzyszy sampling, dzięki czemu konsumenci mogą nie tylko spróbować herbaty na miejscu, ale również zabrać próbkę do przygotowania herbaty w domu
Tetley Golden to herbata, która powstaje jedynie z wysokiej jakości listków herbacianych poddanych tradycyjnemu procesowi produkcji. To propozycja dla osób szukających delikatniejszego smaku, ale bez kompromisu na jakości.
Agencja Smolar odpowiada za przeprowadzenie szkoleń hostess, przygotowanie i koordynację degustacji, jak również za produkcję i logistykę materiałów POS wykorzystywanych podczas akcji field marketingowych.