Aktualności
Potrzeby kobiet według Libresse
21.06.2011
W maju 2006 r. w wybranych halach Makro, Carrefour, Geant, Tesco, E. Leclerc oraz w wybranych sklepach w rynku tradycyjnym pojawiły się konsultantki agencji Smolar prowadzące animację sprzedaży nowych podpasek Libresse.
Firma SCA Hygiene Products (właściciel marki Libresse) w odpowiedzi na potrzeby kobiet przygotowała nową podpaskę o unikalnym kształcie - zaprojektowaną dla jeszcze większego bezpieczeństwa i wygody.
Dla nowego produktu zaprojektowane zostało nowe opakowanie z podświetlonym logo Libresse i widocznym hasłem New Generation.
Hostessy zachęcały Klientki do zapoznania się z nową podpaską, opowiadały o jej właściwościach oraz namawiały do zakupu i wypróbowania.
Nagrody i wyróżnienia
"Bąbelkowa loteria"
„Loteria wypełniona słodkością”
Drugie losowanie „iMOW® - IDEALNY TRAWNIK”