Aktualności
Program lojalnościowy i loteria dla firmy Patio
Agencja Smolar przygotowała program lojalnościowy "Moc prezentów do rozdania" oraz loterię "Małe co nieco dla Patiomaniaka". Akcje skierowane są do partnerów handlowych firmy Patio - importera i producenta artykułów szkolno-biurowych.
26 kwietnia 2010 r. rozpoczęła się trzecia edycja programu lojalnościowego B2B „Patiomania” skierowanego do partnerów handlowych firmy Patio, importera i producenta artykułów szkolno-biurowych. Akcja zorganizowana przez agencję Smolar przebiega w tym roku pod hasłem „Moc prezentów do rozdania”.
Uczestnicy programu za zakup produktów z oferty firmy Patio otrzymują nagrody, których wartość zależy od wielkości kwoty przeznaczonej na zakup. Do wygrania są m.in.: sprzęt AGD i RTV, wyjazdy integracyjne, a nawet skok ze spadochronem. Na potrzeby promocji agencja Smolar przygotowała folder, w którym uczestnicy znajdą pełną ofertę nagród (wraz ze zdjęciami i opisami) oraz regulamin programu.
Promocja dostępna jest w dobrych hurtowniach na terenie całego kraju i trwa do 17 września 2010 r.
Tego samego dnia ruszyła również loteria B2B pod hasłem „Małe co nieco dla Patiomaniaka”. Nagrodą główną w loterii jest Peugeot 107 Trendy. Aby wziąć udział w loterii promocyjnej dla firm, wystarczy kupić produkty z oferty Patio na łączną kwotę min. 15 tys. zł, wypełnić kupon oraz zatwierdzić zakup u przedstawiciela handlowego i dystrybutora Patio. Wypełniony kupon należy wysłać na adres agencji Smolar. Losowanie samochodu odbędzie się 25 czerwca 2010 r. Zwycięzca zostanie powiadomiony o wygranej telefonicznie.
Więcej informacji na temat programów lojalnościowych na stronie FAQ