Aktualności
Hostessy agencji Smolar prowadziły degustacje wafelków Familijne 2GO
Agencja Smolar na zlecenie firmy Colian zorganizowała i koordynowała akcję field marketingową z udziałem hostess.
W wybranych punktach handlu detalicznego odbyły się degustacje nowego produktu z oferty firmy Colian - wafelków Familijne 2GO. Hostessy podczas akcji promocyjnej w sklepach komunikowały klientom takie zalety promowanych wafelków, jak aksamitnie delikatny krem czekoladowy czy też puszysty, napowietrzony krem mleczny.
Dzięki akcji konsumenci dowiedzieli się, że Familijne 2GO to pierwsze i jedyne wafle rodzinne, które doskonale uprzyjemnią dłuższe i krótsze wycieczki, a dzięki porcji mleka i czekolady zagwarantują energię do wspólnej zabawy. Ponadto Familijne 2GO nie kruszą się, nie brudzą rąk i zachowują świeżość dzięki metalizowanej folii.
