Blog
Jak prawidłowo rozliczyć program lojalnościowy?
Odpowiednio wdrożony program lojalnościowy to szereg korzyści dla firmy: wzmocnienie jej pozytywnego wizerunku, wartościowsze i trwalsze relacje z klientem, a także zwiększenie zasięgów i zainteresowania nowych klientów. Bardzo ważnym elementem jest rozliczenie programu lojalnościowego. Jak to zrobić, by nie popaść w niełaski Urzędu Skarbowego? Podpowiadamy!
Jakie działania marketingowe wprowadzić w firmie, aby zwiększyć przychód?
Dzisiejszy świat wysyła do nas tyle różnego rodzaju bodźców, że trudno oddziaływać na klientów już tylko ładnym produktem na sklepowej półce czy stronie internetowej. Produkt musi pozostać w pamięci konsumenta. Działania marketingowe zwiększające sprzedaż mają ogromny potencjał, którego nie sposób nie zauważyć: konkursy, loterie, sprzedaż premiowa czy programy lojalnościowe - wszystko to jest pomocne w zestawieniu śladu w umysłach klientów. Działanie te są więc nastawione nie tylko na zwiększenie przychodu, ale także stworzenie swego rodzaju więzi z marką. Klient chętnie sięga po coś, co zna i co wzbudza w nim pozytywne doświadczenie. Skuteczne działania marketingowe to długofalowa strategia.
Marketing viralowy - co to jest i jak zwiększa sprzedaż?
Marketing wirusowy jest coraz chętniej stosowanym rozwiązaniem zarówno przez większe, jak i mniejsze firmy. Ten sposób reklamy ma wiele zalet, a jednocześnie pozostaje niskobudżetowy. Nie sposób nie dostrzec także korzyści dla wizerunku firmy, promocji produktów czy usług a w końcu lepszych wyników sprzedaży.
Lojalność klienta – jak ją zbudować?
Lojalność klientów może przybrać różną formę i różne powinny być też strategie w zależności od tego, czy mamy do czynienia z klientem detalicznym, czy z partnerem biznesowym… Lojalny klient to klient skłonny wybaczyć drobne potknięcia, żywo zainteresowany ofertą marki, znacznie bardziej opłacalny niż nowy, nieznający jeszcze marki.
Jak poprawić wyniki sprzedaży?
Każdy przedsiębiorca prędzej czy później zada sobie pytanie: jak zwiększyć sprzedaż? Konkurencja na rynku jest wysoka i jeśli nie zrobimy nic, wypadniemy z gry. Na szczęście istnieją sposoby, które mogą skutecznie poprawić wyniki sprzedażowe.
Jak rozpoznać fałszywy konkurs internetowy?
Mówi się, że zachowanie czujności to najlepsza forma ochrony przed oszustwami w końcu “przezorny zawsze ubezpieczony”. Niestety w sieci coraz częściej można trafić na fałszywy konkurs. Jak rozpoznać, że nie mamy do czynienia z akcją promocyjną, a zwykłym wyłudzeniem naszych danych czy dostępu do konta bankowego?
Loteria na dom lub mieszkanie - czy to jest legalne?
Loterie z kuszącą nagrodą cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem odbiorców. Inwestując niewielką kwotę, można wygrać coś, co znacznie przekracza wartość losu. Teoretycznie wygrać może każdy, w praktyce tylko nielicznym się poszczęści…
Jak zorganizować loterię bez błędów i zgodnie z prawem?
Sprawne przeprowadzenie loterii jest niemałym wyzwaniem. W odróżnieniu od konkursu promocyjnego, trzeba liczyć się ze spełnieniem wielu formalności. Aby wydarzenie było atrakcyjne dla odbiorców i w pełni legalne ważne jest skrupulatne przygotowanie regulaminu, dobór odpowiedniej formy loterii, czy uzyskanie zgłoszenia. Błędy w organizacji loterii mogą być dotkliwe.
Jakich błędów unikać wdrażając program lojalnościowy?
Program lojalnościowy to jedno z lepszych i skuteczniejszych narzędzi marketingowych, cieszący się dużym zainteresowaniem. Skuteczne wdrożenie programu pozwala na budowanie długotrwałych relacji z klientem i marką, a w perspektywie czasu uzyskanie ze strony odbiorców pożądanych zachowań. Nieco inaczej będzie wyglądał program lojalnościowy dla konsumentów, a program dla firm. W obu przypadkach jednak powtarzanie utartych błędów skutkuje zmniejszeniem potencjału, jaki mógłby dać dobrze wdrożony program. Poznaj błędy w programach lojalnościowych, których lepiej unikać.
Jak zorganizować konkurs dla pracowników i o czym pamiętać?
Projektowanie i wdrażanie wartościowych konkursów to nie lada wyzwanie! To w końcu ciągłe balansowanie między własnym zyskiem a satysfakcją pracowników. Nie od dziś wiadomo, że to sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa jest zależne od zaangażowania zatrudnionych w firmie osób. Coraz więcej pracodawców widzi potencjał efektywnego motywowania do pracy podwładnych. Sprawdza się to zarówno w przypadku długoletnich pracowników, jak i dopiero zatrudnionych. Poza motywatorami finansowymi dobrze sprawdzają się konkursy, w których nagrody pracownicze mogą przybrać niecodzienną formę. Jak w praktyce wygląda zorganizowanie konkursu? O czym nie można zapominać?
Integracja w pracy – jak budować zaangażowany zespół?
Każdy człowiek to indywiduum. Niejeden z nas odczuwa jednak zupełnie naturalną potrzebę przynależności. Wspólnota daje poczucie ważności, siły, bezpieczeństwa. Wszystkiego, co trudno ugrać w pojedynkę, a co integracja zespołu po prostu potęguje. Każdy pracownik, który czuje się częścią wspólnoty, jest skłonny do wkładania większego wysiłku w powierzone zadania, osiąga lepsze efekty i wydajność, lepiej się z nim współpracuje. To z kolei odbija się nie tylko na lepszej kondycji firmy, ale także większym zadowoleniu klientów.
Konkurs dla pracowników – jak zwiększyć sprzedaż w firmie?
Efektywna sprzedaż produktów czy usług to główny filar funkcjonowania niejednej firmy. To od skuteczności podjętych działań handlowych zależy przyszłość przedsiębiorstwa - w końcu udana sprzedaż generuje dochód, pozwala na inwestowanie w zakup nowych rzeczy, zwiększenie zasięgu czy dotarcie do nowych rynków. Niestety, bywa i tak, że sprzedaż spada, towar zaczyna obrastać kurzem na magazynowych półkach, a konkurencja nie zwalnia tempa i zdobywa nowych klientów. W takiej sytuacji warto wykorzystać dodatkowe wsparcie, jakim jest konkurs dla pracowników lub konkurs konsumencki. Dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać konkurs z nagrodami, by przyniósł zamierzone cele!
Motywatory pozapłacowe – Jak motywować pracowników bez udziału pieniędzy?
Nie da się ukryć, że praca zawodowa to istotna część życia człowieka. Na tle innych europejskich krajów, Polska zajmuje czołowe miejsce, jeśli chodzi o liczbę przepracowanych w ciągu roku godzin… Niestety, często pracujemy więcej z konieczności. Na szczęście, wielu pracodawców coraz lepiej dba o swoich pracowników, starając się stworzyć im nie tylko bezpieczną przestrzeń finansową, ale także miejsce, gdzie każdy może rozwijać swoje pasje, czuć się dobrze i osiągnąć sukces w karierze. Wartościowi, wykwalifikowani i zadowoleni pracownicy to w końcu podpora każdego przedsiębiorstwa.
Jak konkursy zwiększają sprzedaż i budują lojalność klientów?
Zbudowanie trwałych relacji z klientami, opartych na tzw. customer experience, czyli satysfakcji i przyjemności płynącej z robienia zakupów, to coś, co buduje niezachwianą przewagę konkurencyjną. Jest wiele czynników, które wpływają na sumę uczuć, spostrzeżeń i ocen klienta. Niemniej jednak nic tak nie wpływa na lepszą interakcję między firmą a klientem, jak akcje promocyjne. Dużą popularnością cieszą się konkursy konsumenckie, które można zorganizować zarówno w przestrzeni wirtualnej, jak i w sposób tradycyjny.
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym?
Internet jest dziś kluczowym miejscem robienia zakupów. Bez wychodzenia z domu możemy nabyć dosłownie wszystko i to z dowolnego miejsca na ziemi, z wygodną dostawą pod same drzwi. Wykorzystanie potencjału wirtualnej przestrzeni jest także jednym ze sposobów na zwiększenie sprzedaży stacjonarnej. Głównie opiera się to na tzw. sprzedaży łącznej lub z wykorzystaniem odpowiednich kanałów do przeprowadzenia akcji promocyjnych. Co ciekawe, w dobie Internetu sama sprzedaż stacjonarna nie tylko nie zniknęła, ale także ma się świetnie. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka:
Czym jest akcja promocyjna i jak ją zorganizować?
Nie tylko przyroda nie znosi próżni - tak, jak energia w naturze nie może powstać z niczego, tak na rynku sprzedażowym o byciu lub nie byciu decyduje akcja promocyjna. Nie zawsze wiąże się to z wielkimi nakładami finansowymi, a coraz częściej wręcz, można, korzystając z platform społecznościowych - zrobić to za darmo. Organizacja akcji promocyjnych może pomóc w rozreklamowaniu produktu, wprowadzeniu czegoś nowego na rynek albo podniesieniu dotychczasowej sprzedaży. Koniec końców, chcemy przyciągnąć klienta, by mu coś sprzedać…
Loteria bez zezwolenia - co warto wiedzieć o loterii fantowej?
Z dużym prawdopodobieństwem brałeś udział w loterii, w której dochód przeznaczony był na cele dobroczynne. To loteria fantowa, która często przeprowadzana jest podczas różnego rodzaju festynów i pikników. Jednak plener to nie jedyna przestrzeń, gdzie możliwa jest organizacja loterii bez zezwolenia. Ten typ loterii cieszy się dużym zainteresowaniem, ponieważ łatwo ją przeprowadzić. Nie oznacza to jednak, że nie ma żadnych konotacji prawnych. Zanim zdecydujesz się na wybór właśnie tej formy akcji promocyjnej, zapoznaj się z jej szczegółami. Najważniejsze informacje znajdziesz w tym artykule. Pożytecznej lektury!
Loteria paragonowa - czym się charakteryzuje?
Święta za pasem a handlowcy poszukują coraz to nowszych pomysłów na organizacje promocji, które właśnie w tym czasie cieszą się szczególnym zainteresowaniem konsumentów, odwiedzających centra handlowe. Loterie paragonowe to jedne z tych akcji, które sprawdzają się zwłaszcza w przypadku firm, którym zależy na szybkiej i skutecznej promocji. Sprawdzą się nie tylko w święta…
Loteria, a hazard w Polsce
Niemal każda akcja reklamowa kierowana przez firmy do konsumentów, cieszy się zainteresowaniem. A jeśli do tego jest to loteria promocyjna, w której uczestnik nie musi się wykazywać żadną wiedzą czy umiejętnościami, a szansę na wygraną ma każdy, to pewne jest, że taka akcja odniesie sukces - o ile oczywiście odpowiednio się za to zabierzemy…
Loterie samochodowe - o czym należy pamiętać?
Atrakcyjne nagrody potrafią jak magnes przyciągnąć konsumentów i wpłynąć na ich decyzję o wzięciu udziału w akcji promocyjnej. W przypadku loterii wiąże się to z zakupem określonego towaru, czy usługi, bądź innego dowodu udziału w grze. O tym, kto wygra, decyduje los, w końcu to nie konkurs. Do wygrania samochód, elektronika czy inne wartościowe rzeczy, o takich loteriach mówi się dużo. W tym artykule skupimy się na najważniejszych kwestiach, gdy w grę wchodzi loteria samochodowa…
Program motywacyjny dla pracowników - co to jest? Dlaczego warto?
Na sukces firmy pracuje cały zespół, to stara prawda w świecie biznesu. Docenianie pracowników to z kolei prosta droga do sukcesu. Telefon służbowy, szkolenia, karty podarunkowe, prywatna opieka medyczna - wielu z nas już się z tym spotkało, nie każdy jednak wie, że to elementy programu motywacyjnego. Czym właściwie jest i dlaczego warto go wprowadzić? Odpowiedź znajdziesz tym artykule.
Konkurs i loterie konsumenckie - o czym warto pamiętać?
Dziś niemal wszystko można sprzedać, a konsumenci z każdej strony są zalewani atrakcyjnymi produktami i usługami. Konkursy konsumenckie czy loterie, są dziś standardem. Akcje te mają zachęcić odbiorców do skorzystania z oferty danej marki. W końcu nic tak nie działa, jak pozytywne emocje płynące z wygranej oraz samo poczucie, że nagrody są na wyciągnięcie ręki… Loterie konsumenckie i konkursy, pomimo że cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów, ich organizacja może być prawdziwym wyzwaniem dla podmiotów, które się tym zajmują. O czym warto pamiętać, wdrażając akcje promocyjne?
Gdzie zgłosić nielegalną loterię?
Loterie rządzą się swoimi prawami zapisanymi zresztą w Ustawie z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych. Jak z kolei głosi słynna maksyma: nieznajomość prawa szkodzi. Co zrobić, gdy zatem podejrzewamy, że w danym miejscu odbywa się nielegalna loteria? Spokojnie, jest na to sposób!
Wsparcie sprzedaży - co to jest i jak realizować?
Skuteczna sprzedaż to temat rzeka, który dziś rozlewa się nie tylko na sferę stacjonarną, ale także, a może przede wszystkim, na rozległe tereny Internetu. Dla wielu firm kluczowe jest dryfowanie na górze i nie danie się zatopić konkurencji. Realizacja założonych celów sprzedażowych może być jednak trudna, zwłaszcza gdy nie wiemy, jak się za to zabrać, a nawet najlepsze produkty czy usługi nie chcą obronić się same… Wówczas z pomocą przychodzi wsparcie sprzedaży. Czym ono jest? Jak wspierać sprzedaż skutecznie?
Promowanie produktu - jak zrobić to skutecznie?
Współczesny rynek sprzedaży stawia przed firmami coraz to nowsze wyzwania. W dobie, gdy dla konsumentów liczy się przede wszystkim atrakcyjna cena, na nowo odżywa pytanie: jak uczynić promowanie produktu skutecznym? Wsparcie sprzedaży nie zawsze da się zaplanować z rocznym wyprzedzeniem, jak zwykle planuje się budżet… Coraz częściej potrzebne są szybkie działania, zwłaszcza gdy konkurencja nie śpi.
Jak pozyskiwać nowych klientów?
Z roku na rok zwiększa się liczba konsumentów dokonujących zakupów w sieci i choć handel stacjonarny nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, to wyraźnie widać, że sprzedaż elektroniczna ma już ugruntowaną, mocną pozycję. Jakby nie było, przed każdą firmą stoją nowe wyzwania i pytanie: jak pozyskać klienta na usługi? Z pomocą przychodzą liczne akcje promocyjne, które mają do dyspozycji przedsiębiorcy. Aby mieć pewność, że dana forma promocji będzie odpowiednia dla Twojej firmy, dobrze jest wiedzieć, czym charakteryzuje się dane narzędzie marketingowe oraz znać przepisy prawne regulujące dane akcje konsumenckie, albo po prostu zaufać sprawdzonemu partnerowi.
Organizacja konkursu - czy jest potrzebny regulamin?
Istnieją różne sposoby na to, aby wypromować własną markę, zwiększyć liczbę obserwujących w social mediach, zdobyć nowych klientów, czy po prostu zachęcić do zakupów. Jednym z nich jest organizacja wydarzenia, które daje odbiorcy możliwość wygrania nagrody za wykonanie konkretnego zadania. W przeciwieństwie do loterii organizacja konkursu z nagrodami rzeczowymi nie wymaga żadnego zezwolenia. Zanim jednak przystąpimy do jego ogłoszenia, warto mieć na uwadze kilka istotnych kwestii.
Co jest podstawą do wypłaty wygranych w loteriach?
Każdy organizator loterii jest zobowiązany do wypełniania obowiązków, które wynikają wprost z przepisów prawa, a dokładniej Rozporządzenia Ministra Finansów oraz ustawy dotyczącej gier hazardowych. To właśnie w nich jest mowa o obowiązku wydania imiennego zaświadczenia o wygranej, w przypadku, gdy uczestnik loterii promocyjnej, audioteksowej czy fantowej zgłosi taką chęć.
Regulamin loterii — co powinien zawierać?
Regulamin loterii promocyjnej jest niezwykle istotną kwestią. Dziś, gdy wiele działań przenosi się do Internetu, a platformy społecznościowe zapewniają nie tylko sprawną komunikację, ale także świetną promocję marki, trzeba pamiętać także o wewnętrznym regulaminie każdej z nich. Prawo jest jedno, a jego złamanie może wiązać się z poważnymi konsekwencjami. Jak uniknąć potencjalnych pułapek? Jakie praktyki stosować? Co powinien zawierać dobry regulamin loterii? Niezależnie od tego, czy masz już doświadczenie w przeprowadzaniu tego typu akcji promocyjnych, czy jest to dla Ciebie zupełnie nowy temat, w tym artykule postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości i odpowiedzieć na najważniejsze kwestie związane z regulaminem loterii.
Jak zwiększyć sprzedaż w firmie? Sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
Warunki rynkowe nieustannie się zmieniają, żeby nie wypaść z gry i móc szczęśliwie prowadzić swój biznes, trzeba stosować triki sprzedażowe. Odpowiednio wdrożone programy konsumenckie pozwolą poprawić wyniki sprzedaży, wypromować produkty czy przyciągnąć nowych klientów. Akcje promocyjne to odpowiedź na to, jak zwiększyć sprzedaż szybko i bez dużych nakładów.
Dobry program lojalnościowy dla klientów - co daje i jakie ma zalety?
Sprzedaż produktów czy usług nie zawsze osiąga oczekiwane rezultaty, a to przecież główny cel istnienia firm, zwłaszcza tych z sektora e-commerce. Coraz więcej sklepów, małych i dużych firm, by temu zaradzić, stosuje różnego rodzaju akcje promocyjne. Jedną z nich jest program lojalnościowy dla klientów. Czym powinien się charakteryzować dobry program lojalnościowy? Jak go wprowadzić? Jakie daje korzyści dla firmy? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi w artykule.
Loteria SMS - jak ją prawidłowo zorganizować?
Konkursy i loterie promocyjne cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony konsumentów. To jedne z szybszych i tańszych form promocji sprzedaży. Powtarzalność tego typu akcji pozwala klientom wejść w świat marki i poświęcić jej więcej czasu. Atrakcyjne nagrody z kolei sprawiają, że osoby te chętnie powracają i czują większe przywiązanie do danej firmy jej produktów czy usług.
Sprzedaż premiowa a podatek dochodowy - jak się rozlicza podatek od nagród?
Wielu marketerów stosuje dziś rozwiązania, które pozwalają w szybki i skuteczny sposób zwiększyć sprzedaż i poprawić pozycję danej marki na rynku. Co ciekawe, nie są to drogie rzeczy w porównaniu, chociażby do tradycyjnych reklam, na których efekty trzeba czekać… Dziś zastanowimy się nad tym, czym jest sprzedaż premiowa, jak ją zaplanować i rozliczyć.
Czym jest field marketing (marketing terenowy)?
Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach działania marketingowe skupiają się przede wszystkim na strefie internetowej i tą drogą docierają do potencjalnych klientów. W końcu wirtualna przestrzeń jest bardzo pojemna i pozwala na podejmowanie niedrogich akcji promocyjnych z szybkim i mierzalnym efektem. Poza cyfrowym marketingiem do łask wracają także działania tradycyjne, kampanie które pozwalają na bezpośredni kontakt z klientem. Niewątpliwie należy do nich field marketing. W dzisiejszym poście zastanowimy się nad tym, co to jest field marketing, jak działa oraz kiedy znajduje zastosowanie. Zapraszamy do lektury tekstu.
Jak rozliczyć wygraną w loterii? Podatek od wygranej
Nie ma chyba osoby, której nie marzyłaby się duża wygrana w lotto lub innej grze losowej. Najbardziej cieszą korzyści finansowe, ale nawet drobna wygrana fantowa w konkursie to także powód do radości i jedyne, co może ją zakłócić to pytanie: ile podatku od wygranej należy oddać państwu?
Jak organizować konkursy zgodnie z prawem?
Wiele osób bierze udział w różnego rodzaju akcjach promocyjnych prowadzonych przez firmy. Konkursy z nagrodami to bowiem świetne narzędzie marketingowe, skuteczniejsze niż tradycyjne formy reklamy i dające natychmiastowy efekt. Choć ta forma promocji niesie za sobą wiele korzyści, warto wiedzieć, jak wygląda organizacja konkursów oraz co zrobić, by uniknąć wątpliwości prawych.
Jak zrobić losy na loterię?
Każda akcja promocyjna zaczyna się od konkretnego pomysłu. Wpadnięcie na niego, to już połowa sukcesu. Drugie tyle to droga od samej wizji do jej realizacji. O czym trzeba pamiętać, planując urządzenie loterii? Jedną z istotniejszych kwestii są losy na loterię, które mogą przybrać bardzo różne kształty w zależności od profilu działalności firmy, oferowanych produktów czy usług, a także potencjalnych odbiorców.
Losowanie nagród online — co warto wiedzieć?
Aby uzyskać zamierzony efekt marketingowy, wiele firm decyduje się na przeprowadzenie ciekawych wydarzeń, a jednym z nich jest loteria online - gdzie przyjmowanie zgłoszeń odbywa się za pomocą strony www, która swoją skalą i zasięgiem pozwala dotrzeć do dużego grona odbiorców. To, ile osób ostatecznie weźmie udział w grze, w dużym stopniu zależy od rodzaju i wielkości nagród. Liczne i ciekawe nagrody to szansa na udane losowanie internetowe najczęściej wykorzystywane przy tzw. nagrodach natychmiastowych (instant win), którego mechanizm zawsze jest opisywany w regulaminie loterii. Loteria online, przeprowadzona z użyciem dedykowanej strony internetowej, dotyczy jednak spełnienia warunku uczestnictwa w loterii np. dokonania zakupu promocyjnego.
Jak motywować pracowników do pracy?
Rynek pracy rządzi się swoimi prawami, a pracodawcy sięgają po najbardziej wyszukane metody, by zatrzymać przy sobie i pogłębić relacje zawodowe z zatrudnionymi, którzy mają wieloletnie doświadczenie, rozległą wiedzę i umiejętności. Nawet jednak najbardziej wartościowy pracownik musi mieć motywację, by związać się z tym, a nie innym miejscem.
Jak zorganizować konkurs w Social Media zgodnie z prawem?
Konkursy organizowane na popularnych platformach społecznościowych to akcje promocyjne, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony organizatorów, jak i uczestników. Nie bez powodu fraza ‘’konkursy internetowe 2023’’ była jedną z najczęściej wpisywanych fraz w wyszukiwarce Google w zeszłym roku. Ale do rzeczy. Organizacja konkursów musi być zgodna z prawem obowiązującym w danym kraju.
Jak przepisowo zorganizować loterię promocyjną? Organizacja loterii bez zezwolenia — co grozi?
Większość działań marketingowych ma dziś miejsce w przestrzeni wirtualnej. Podmioty gospodarcze chętnie podejmują współpracę z blogerami, influencerami, a także wykorzystują własne profile w social mediach, by przeprowadzić akcje promocyjne. Te z kolei coraz częściej przybierają formę konkursów, w których albo uczestnicy biorą udział w danym wydarzeniu, albo wykonują konkretne działania. Czy możliwa jest organizacja loterii bez zezwolenia? Jak przeprowadzić loterię zgodnie z przepisami?
Co to jest promocja sprzedaży? Rodzaje promocji sprzedaży
Spośród wielu technik marketingowych na szczególną uwagę zasługuje promocja sprzedaży, na której efekty nie trzeba długo czekać. Atrakcyjne dla odbiorców są zwłaszcza takie działania jak: loterie promocyjne i audioteksowe, konkursy czy sprzedaż premiowa.
Premia dla pracownika — rodzaje i zasady
Każdy pracodawca prędzej czy później staje przed dylematem: jak motywować pracowników? Specjaliści są zgodni, że obok wynagrodzenia najbardziej przekonującym do pracy narzędziem jest premia.
Pomysły na nagrody w konkursach i loteriach angażujące klientów
Organizacja angażujących akcji promocyjnych może przynieść wiele korzyści marce, pod warunkiem że zostaną dobrze zaplanowane i wdrożone. Loterie i konkursy to najczęstsze działania, które pozwalają na budowanie długofalowych relacji. Jak skutecznie zwiększyć zaangażowanie uczestników? Podstawa to dobry pomysł na aktywności promocyjne!
Czym jest program lojalnościowy? Jak założyć program lojalnościowy?
Firmy prześcigają się w walce o pozyskanie nowych Klientów, a tych, których już udało im się pozyskać, chcą zatrzymać przy sobie, jak najdłużej i nie oddadzą tak łatwo konkurencji. Stąd tak duża dziś popularność programów lojalnościowych.
Loteria ze zdrapką - jak ją zorganizować?
Z punktu widzenia prawa loteria ze zdrapką jest grą losową podlegającą ustawie z 19 listopada 2009 roku dotyczącej gier hazardowych. Jej organizacja wiąże się więc ze ścisłymi zasadami. Niemniej jednak, to jeden z lepszych mechanizmów do poprawy dotychczasowej sprzedaży, budowania lojalności klientów czy zwiększenia rozpoznawalności marki. Loterie ze zdrapkami same w sobie stanowią silny bodziec zakupowy. Nic bowiem nie przyciąga tak, jak możliwość wygranej, która przewyższa nie tylko wartość nabytego losu (zdrapki), ale także innych promocji czy rabatów.
Wyłanianie laureatów loterii promocyjnych - urządzenia losujące
Każdy kto kiedykolwiek odwiedził kanał YouTube agencji Smolar z pewnością zauważył, że pracownik naszej firmy, który przeprowadza losowanie w celu wyłonienia laureatów loterii promocyjnej, zamiast wyciągać losy z urny czy innego pojemnika korzysta z komputera.
Jak dobrać nagrody w loterii promocyjnej?
Sprawdź jaką role odgrywa odpowiednio dobrana nagroda w kontekście celów loterii promocyjnej. Zalety i wady gotówki i nagród rzeczowych. Aspekty podatkowe.
Organizacja loterii - regulamin
Każda loteria promocyjna przed jej rozpoczęciem, oprócz szeregu działań koncepcyjnych, technicznych czy kreatywnych wymaga również istotnego nakładu pracy natury formalnoprawnej. Kluczowe jest przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na organizację loterii promocyjnej, którego częścią jest regulamin loterii.
Zaświadczenia o wygranej w loterii promocyjnej lub audioteksowej.
Szereg przepisów związanych z tradycyjnymi formami gier hazardowych dotyczy również loterii promocyjnych i audiotekstowych. Nie inaczej mają się sprawy w zakresie wydawania zaświadczeń o wygranej.