Blog
Wyłanianie laureatów loterii promocyjnych - urządzenia losujące
Każdy kto kiedykolwiek odwiedził kanał YouTube agencji Smolar z pewnością zauważył, że pracownik naszej firmy, który przeprowadza losowanie w celu wyłonienia laureatów loterii promocyjnej, zamiast wyciągać losy z urny czy innego pojemnika korzysta z komputera.
Jak dobrać nagrody w loterii promocyjnej?
Sprawdź jaką role odgrywa odpowiednio dobrana nagroda w kontekście celów loterii promocyjnej. Zalety i wady gotówki i nagród rzeczowych. Aspekty podatkowe.
Organizacja loterii - regulamin
Każda loteria promocyjna przed jej rozpoczęciem, oprócz szeregu działań koncepcyjnych, technicznych czy kreatywnych wymaga również istotnego nakładu pracy natury formalnoprawnej. Kluczowe jest przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na organizację loterii promocyjnej, którego częścią jest regulamin loterii.
Zaświadczenia o wygranej w loterii promocyjnej lub audioteksowej.
Szereg przepisów związanych z tradycyjnymi formami gier hazardowych dotyczy również loterii promocyjnych i audiotekstowych. Nie inaczej mają się sprawy w zakresie wydawania zaświadczeń o wygranej.
Sampling skutecznym narzędziem dotarcia do klientów
Sampling to jedna z najskuteczniejszych metod trafiania do konsumentów. Bezpłatna dystrybucja próbek produktów umożliwia nam bezpośrednie dotarcie do klientów, pozwala przekazać dodatkowe materiały informacyjne, nawiązać bliższe relacje z konsumentami i budować świadomości marki.
Organizacja skutecznego programu lojalnościowego
Program lojalnościowy pozwala podnieść sprzedaż produktu lub usługi, zbudować długotrwałe relacji z klientami i zwiekszyć świadomość marki wśród konsumentów. Ale jak zorganizować program lojalnościowy, tak aby przyniósł on wymierne korzyści naszej firmie?
Akcje promocyjne z hostessami
Co zrobić, aby zainteresować potencjalnych klientów naszą ofertą? Jak najlepiej wyróżnić się wśród konkurencji i zostać zapamiętanym? Jakie narzędzia komunikacji marketingowej najlepiej wykorzystać?
Modele i strategie biznesowe – różnice między B2B i B2C
Co właściwie kryje się pod pojęciami Business to Business (B2B) i Business to Consumer (B2C)? Istnieje wiele mniej lub bardziej precyzyjnych definicji tych terminów. Najprościej rzecz ujmując są to relacje występujące pomiędzy firmami, w przypadku modelu B2B lub pomiędzy firmami a klientami, w przypadku modelu B2C.
Kiedy konkurs przestaje być konkursem, czyli o różnicach między loterią a konkursem
Loterie i konkursy są najczęściej wykorzystywanymi środkami promocji produktów, firm, usług i eventów. Wiele firm przygotowuje dla konsumentów loterie, konkursy, promocje i inne akcje marketingowe, które mają wesprzeć wprowadzane na rynek nowe produkty i oferty lub zwiększyć sprzedaż produktów już na rynku znanych. Dużą zaletą obu form promocji jest to, że zarówno przy loterii jak i konkursie uczestnik w jakimś stopniu wchodzi w interakcję z organizatorem. Tego typu akcje można wykorzystać do pozyskania nowych klientów, budowania lojalności marki wśród konsumentów oraz zwiększenia sprzedaży danego produktu.
Programy lojalnościowe
Obecnie do jednych z najważniejszych elementów kampanii marketingowej należą: tworzenie relacji z klientem, budowanie lojalności oraz motywowanie konsumentów. Dlatego narzędziem często wykorzystywanym podczas akcji marketingowych jest program lojalnościowy. Po pierwsze zwraca on uwagę klientów na produkt/markę, po drugie zwiększa ich przywiązanie do danej firmy.