Blog
Jak zwiększyć sprzedaż w firmie? Sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
Warunki rynkowe nieustannie się zmieniają, żeby nie wypaść z gry i móc szczęśliwie prowadzić swój biznes, trzeba stosować triki sprzedażowe. Odpowiednio wdrożone programy konsumenckie pozwolą poprawić wyniki sprzedaży, wypromować produkty czy przyciągnąć nowych klientów. Akcje promocyjne to odpowiedź na to, jak zwiększyć sprzedaż szybko i bez dużych nakładów.
Dobry program lojalnościowy dla klientów - co daje i jakie ma zalety?
Sprzedaż produktów czy usług nie zawsze osiąga oczekiwane rezultaty, a to przecież główny cel istnienia firm, zwłaszcza tych z sektora e-commerce. Coraz więcej sklepów, małych i dużych firm, by temu zaradzić, stosuje różnego rodzaju akcje promocyjne. Jedną z nich jest program lojalnościowy dla klientów. Czym powinien się charakteryzować dobry program lojalnościowy? Jak go wprowadzić? Jakie daje korzyści dla firmy? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi w artykule.
Loteria SMS - jak ją prawidłowo zorganizować?
Konkursy i loterie promocyjne cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony konsumentów. To jedne z szybszych i tańszych form promocji sprzedaży. Powtarzalność tego typu akcji pozwala klientom wejść w świat marki i poświęcić jej więcej czasu. Atrakcyjne nagrody z kolei sprawiają, że osoby te chętnie powracają i czują większe przywiązanie do danej firmy jej produktów czy usług.
Sprzedaż premiowa a podatek dochodowy - jak się rozlicza podatek od nagród?
Wielu marketerów stosuje dziś rozwiązania, które pozwalają w szybki i skuteczny sposób zwiększyć sprzedaż i poprawić pozycję danej marki na rynku. Co ciekawe, nie są to drogie rzeczy w porównaniu, chociażby do tradycyjnych reklam, na których efekty trzeba czekać… Dziś zastanowimy się nad tym, czym jest sprzedaż premiowa, jak ją zaplanować i rozliczyć.
Czym jest field marketing (marketing terenowy)?
Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach działania marketingowe skupiają się przede wszystkim na strefie internetowej i tą drogą docierają do potencjalnych klientów. W końcu wirtualna przestrzeń jest bardzo pojemna i pozwala na podejmowanie niedrogich akcji promocyjnych z szybkim i mierzalnym efektem. Poza cyfrowym marketingiem do łask wracają także działania tradycyjne, kampanie które pozwalają na bezpośredni kontakt z klientem. Niewątpliwie należy do nich field marketing. W dzisiejszym poście zastanowimy się nad tym, co to jest field marketing, jak działa oraz kiedy znajduje zastosowanie. Zapraszamy do lektury tekstu.
Jak rozliczyć wygraną w loterii? Podatek od wygranej
Nie ma chyba osoby, której nie marzyłaby się duża wygrana w lotto lub innej grze losowej. Najbardziej cieszą korzyści finansowe, ale nawet drobna wygrana fantowa w konkursie to także powód do radości i jedyne, co może ją zakłócić to pytanie: ile podatku od wygranej należy oddać państwu?
Jak organizować konkursy zgodnie z prawem?
Wiele osób bierze udział w różnego rodzaju akcjach promocyjnych prowadzonych przez firmy. Konkursy z nagrodami to bowiem świetne narzędzie marketingowe, skuteczniejsze niż tradycyjne formy reklamy i dające natychmiastowy efekt. Choć ta forma promocji niesie za sobą wiele korzyści, warto wiedzieć, jak wygląda organizacja konkursów oraz co zrobić, by uniknąć wątpliwości prawych.
Jak zrobić losy na loterię?
Każda akcja promocyjna zaczyna się od konkretnego pomysłu. Wpadnięcie na niego, to już połowa sukcesu. Drugie tyle to droga od samej wizji do jej realizacji. O czym trzeba pamiętać, planując urządzenie loterii? Jedną z istotniejszych kwestii są losy na loterię, które mogą przybrać bardzo różne kształty w zależności od profilu działalności firmy, oferowanych produktów czy usług, a także potencjalnych odbiorców.
Losowanie nagród online — co warto wiedzieć?
Aby uzyskać zamierzony efekt marketingowy, wiele firm decyduje się na przeprowadzenie ciekawych wydarzeń, a jednym z nich jest loteria online - gdzie przyjmowanie zgłoszeń odbywa się za pomocą strony www, która swoją skalą i zasięgiem pozwala dotrzeć do dużego grona odbiorców. To, ile osób ostatecznie weźmie udział w grze, w dużym stopniu zależy od rodzaju i wielkości nagród. Liczne i ciekawe nagrody to szansa na udane losowanie internetowe najczęściej wykorzystywane przy tzw. nagrodach natychmiastowych (instant win), którego mechanizm zawsze jest opisywany w regulaminie loterii. Loteria online, przeprowadzona z użyciem dedykowanej strony internetowej, dotyczy jednak spełnienia warunku uczestnictwa w loterii np. dokonania zakupu promocyjnego.
Jak motywować pracowników do pracy?
Rynek pracy rządzi się swoimi prawami, a pracodawcy sięgają po najbardziej wyszukane metody, by zatrzymać przy sobie i pogłębić relacje zawodowe z zatrudnionymi, którzy mają wieloletnie doświadczenie, rozległą wiedzę i umiejętności. Nawet jednak najbardziej wartościowy pracownik musi mieć motywację, by związać się z tym, a nie innym miejscem.