Blog
Jak zorganizować konkurs w Social Media zgodnie z prawem?
Konkursy organizowane na popularnych platformach społecznościowych to akcje promocyjne, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony organizatorów, jak i uczestników. Nie bez powodu fraza ‘’konkursy internetowe 2023’’ była jedną z najczęściej wpisywanych fraz w wyszukiwarce Google w zeszłym roku. Ale do rzeczy. Organizacja konkursów musi być zgodna z prawem obowiązującym w danym kraju.
Jak przepisowo zorganizować loterię promocyjną? Organizacja loterii bez zezwolenia — co grozi?
Większość działań marketingowych ma dziś miejsce w przestrzeni wirtualnej. Podmioty gospodarcze chętnie podejmują współpracę z blogerami, influencerami, a także wykorzystują własne profile w social mediach, by przeprowadzić akcje promocyjne. Te z kolei coraz częściej przybierają formę konkursów, w których albo uczestnicy biorą udział w danym wydarzeniu, albo wykonują konkretne działania. Czy możliwa jest organizacja loterii bez zezwolenia? Jak przeprowadzić loterię zgodnie z przepisami?
Co to jest promocja sprzedaży? Rodzaje promocji sprzedaży
Spośród wielu technik marketingowych na szczególną uwagę zasługuje promocja sprzedaży, na której efekty nie trzeba długo czekać. Atrakcyjne dla odbiorców są zwłaszcza takie działania jak: loterie promocyjne i audioteksowe, konkursy czy sprzedaż premiowa.
Premia dla pracownika — rodzaje i zasady
Każdy pracodawca prędzej czy później staje przed dylematem: jak motywować pracowników? Specjaliści są zgodni, że obok wynagrodzenia najbardziej przekonującym do pracy narzędziem jest premia.
Pomysły na nagrody w konkursach i loteriach angażujące klientów
Organizacja angażujących akcji promocyjnych może przynieść wiele korzyści marce, pod warunkiem że zostaną dobrze zaplanowane i wdrożone. Loterie i konkursy to najczęstsze działania, które pozwalają na budowanie długofalowych relacji. Jak skutecznie zwiększyć zaangażowanie uczestników? Podstawa to dobry pomysł na aktywności promocyjne!
Czym jest program lojalnościowy? Jak założyć program lojalnościowy?
Firmy prześcigają się w walce o pozyskanie nowych Klientów, a tych, których już udało im się pozyskać, chcą zatrzymać przy sobie, jak najdłużej i nie oddadzą tak łatwo konkurencji. Stąd tak duża dziś popularność programów lojalnościowych.
Wyłanianie laureatów loterii promocyjnych - urządzenia losujące
Każdy kto kiedykolwiek odwiedził kanał YouTube agencji Smolar z pewnością zauważył, że pracownik naszej firmy, który przeprowadza losowanie w celu wyłonienia laureatów loterii promocyjnej, zamiast wyciągać losy z urny czy innego pojemnika korzysta z komputera.
Jak dobrać nagrody w loterii promocyjnej?
Sprawdź jaką role odgrywa odpowiednio dobrana nagroda w kontekście celów loterii promocyjnej. Zalety i wady gotówki i nagród rzeczowych. Aspekty podatkowe.
Organizacja loterii - regulamin
Każda loteria promocyjna przed jej rozpoczęciem, oprócz szeregu działań koncepcyjnych, technicznych czy kreatywnych wymaga również istotnego nakładu pracy natury formalnoprawnej. Kluczowe jest przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na organizację loterii promocyjnej, którego częścią jest regulamin loterii.
Zaświadczenia o wygranej w loterii promocyjnej lub audioteksowej.
Szereg przepisów związanych z tradycyjnymi formami gier hazardowych dotyczy również loterii promocyjnych i audiotekstowych. Nie inaczej mają się sprawy w zakresie wydawania zaświadczeń o wygranej.