Profil agencji na Linkedin Nasz kanał na YouTube Profil Agencji na Instagramie
Agencja marketing zintegrowanego Smolar

Blog

Loteria paragonowa - czym się charakteryzuje?

Święta za pasem a handlowcy poszukują coraz to nowszych pomysłów na organizacje promocji, które właśnie w tym czasie cieszą się szczególnym zainteresowaniem konsumentów, odwiedzających centra handlowe. Loterie paragonowe to jedne z tych akcji, które sprawdzają się zwłaszcza w przypadku firm, którym zależy na szybkiej i skutecznej promocji. Sprawdzą się nie tylko w święta…


Loteria, a hazard w Polsce

Niemal każda akcja reklamowa kierowana przez firmy do konsumentów, cieszy się zainteresowaniem. A jeśli do tego jest to loteria promocyjna, w której uczestnik nie musi się wykazywać żadną wiedzą czy umiejętnościami, a szansę na wygraną ma każdy, to pewne jest, że taka akcja odniesie sukces - o ile oczywiście odpowiednio się za to zabierzemy…


Loterie samochodowe - o czym należy pamiętać?

Atrakcyjne nagrody potrafią jak magnes przyciągnąć konsumentów i wpłynąć na ich decyzję o wzięciu udziału w akcji promocyjnej. W przypadku loterii wiąże się to z zakupem określonego towaru, czy usługi, bądź innego dowodu udziału w grze. O tym, kto wygra, decyduje los, w końcu to nie konkurs. Do wygrania samochód, elektronika czy inne wartościowe rzeczy, o takich loteriach mówi się dużo. W tym artykule skupimy się na najważniejszych kwestiach, gdy w grę wchodzi loteria samochodowa…


Program motywacyjny dla pracowników - co to jest? Dlaczego warto?

Na sukces firmy pracuje cały zespół, to stara prawda w świecie biznesu. Docenianie pracowników to z kolei prosta droga do sukcesu. Telefon służbowy, szkolenia, karty podarunkowe, prywatna opieka medyczna - wielu z nas już się z tym spotkało, nie każdy jednak wie, że to elementy programu motywacyjnego. Czym właściwie jest i dlaczego warto go wprowadzić? Odpowiedź znajdziesz tym artykule.


Konkurs i loterie konsumenckie - o czym warto pamiętać?

Dziś niemal wszystko można sprzedać, a konsumenci z każdej strony są zalewani atrakcyjnymi produktami i usługami. Konkursy konsumenckie czy loterie, są dziś standardem. Akcje te mają zachęcić odbiorców do skorzystania z oferty danej marki. W końcu nic tak nie działa, jak pozytywne emocje płynące z wygranej oraz samo poczucie, że nagrody są na wyciągnięcie ręki… Loterie konsumenckie i konkursy, pomimo że cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów, ich organizacja może być prawdziwym wyzwaniem dla podmiotów, które się tym zajmują. O czym warto pamiętać, wdrażając akcje promocyjne?


Gdzie zgłosić nielegalną loterię?

Loterie rządzą się swoimi prawami zapisanymi zresztą w Ustawie z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych. Jak z kolei głosi słynna maksyma: nieznajomość prawa szkodzi. Co zrobić, gdy zatem podejrzewamy, że w danym miejscu odbywa się nielegalna loteria? Spokojnie, jest na to sposób!


Wsparcie sprzedaży - co to jest i jak realizować?

Skuteczna sprzedaż to temat rzeka, który dziś rozlewa się nie tylko na sferę stacjonarną, ale także, a może przede wszystkim, na rozległe tereny Internetu. Dla wielu firm kluczowe jest dryfowanie na górze i nie danie się zatopić konkurencji. Realizacja założonych celów sprzedażowych może być jednak trudna, zwłaszcza gdy nie wiemy, jak się za to zabrać, a nawet najlepsze produkty czy usługi nie chcą obronić się same… Wówczas z pomocą przychodzi wsparcie sprzedaży. Czym ono jest? Jak wspierać sprzedaż skutecznie?


Promowanie produktu - jak zrobić to skutecznie?

Współczesny rynek sprzedaży stawia przed firmami coraz to nowsze wyzwania. W dobie, gdy dla konsumentów liczy się przede wszystkim atrakcyjna cena, na nowo odżywa pytanie: jak uczynić promowanie produktu skutecznym? Wsparcie sprzedaży nie zawsze da się zaplanować z rocznym wyprzedzeniem, jak zwykle planuje się budżet… Coraz częściej potrzebne są szybkie działania, zwłaszcza gdy konkurencja nie śpi.


Jak pozyskiwać nowych klientów?

Z roku na rok zwiększa się liczba konsumentów dokonujących zakupów w sieci i choć handel stacjonarny nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, to wyraźnie widać, że sprzedaż elektroniczna ma już ugruntowaną, mocną pozycję. Jakby nie było, przed każdą firmą stoją nowe wyzwania i pytanie: jak pozyskać klienta na usługi? Z pomocą przychodzą liczne akcje promocyjne, które mają do dyspozycji przedsiębiorcy. Aby mieć pewność, że dana forma promocji będzie odpowiednia dla Twojej firmy, dobrze jest wiedzieć, czym charakteryzuje się dane narzędzie marketingowe oraz znać przepisy prawne regulujące dane akcje konsumenckie, albo po prostu zaufać sprawdzonemu partnerowi.


Organizacja konkursu - czy jest potrzebny regulamin?

Istnieją różne sposoby na to, aby wypromować własną markę, zwiększyć liczbę obserwujących w social mediach, zdobyć nowych klientów, czy po prostu zachęcić do zakupów. Jednym z nich jest organizacja wydarzenia, które daje odbiorcy możliwość wygrania nagrody za wykonanie konkretnego zadania. W przeciwieństwie do loterii organizacja konkursu z nagrodami rzeczowymi nie wymaga żadnego zezwolenia. Zanim jednak przystąpimy do jego ogłoszenia, warto mieć na uwadze kilka istotnych kwestii.


Kontakt

Smolar Agencja Promocyjno Reklamowa
Biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17

ul. Inżynierska 15
93-569 Łódź
Lokalizacja firmy Smolar
Zespół Obsługi Promocji SAMSUNG
samsung@smolar.pl
tel.: (42) 253 49 00

Polityka plików cookies   |   Blog
ul. Inżynierska 15
93-569 Łódź
Lokalizacja firmy Smolar


tel.: (42) 636 90 97
tel.: (42) 636 90 93
faks (42) 636 90 97 wew. 17

New Business
newbusiness@smolar.pl
e-mail: biuro@smolar.pl

Certyfikat ISO/IEC
Zespół Obsługi Promocji SAMSUNG
samsung@smolar.pl
tel.: (42) 253 49 00

Polityka plików cookies   |   Blog
Aplikacja Smolar Profil agencji na Linkedin Nasz kanał na YouTube Profil Agencji na Instagramie