agencja
marketingu
zintegrowanego

Oferta

B2C

Loteria promocyjna i loteria audioteksowa
Prostota i obiektywizm to podstawa loterii promocyjnej i audioteksowej. Nieważne jakie narzędzie wykorzystamy: SMS, www, zdrapka, urna czy kiosk multimedialny. Loteria dzięki swym przejrzystym zasadom zawsze będzie cieszyć się popularnością wśród odbiorców. Czytelne reguły i „ślepy traf” przy wyłanianiu laureatów to największa zaleta tej formy promocji. W naszej agencji aż pięć osób posiada świadectwo zawodowe wydane przez Ministerstwo Finansów, niezbędne do nadzorowania loterii promocyjnych i audioteksowych. Powierzenie nam organizacji loterii to gwarancja bezpieczeństwa formalno-prawnego. Zobacz co konkretnie możemy dla Ciebie zrobić.

Konkursy konsumenckie
Dokończ zdanie: „Najszybszą do wdrożenia formą promocji jest…” Oczywiście konkurs! Przy prostych, przejrzystych zasadach i ciekawych nagrodach można przyciągnąć uwagę odbiorcy i spełnić założone cele. Szyjemy, dużo szyjemy … projektów na miarę. Od projektów ogólnopolskich, po projekty Tailor Made. Loteria promocyjna i loteria audioteksowa w odróżnieniu od konkursu konsumenckiego są nieco trudniejsze w realizacji ze względu na dodatkowe formalności,  mimo to cieszą się one równie dużym zainteresowaniem. 

Sprzedaż premiowa (Buy/Get)
Kup – dostaniesz. To najprostsza definicja sprzedaży premiowej. Wiemy jak realizować duże i złożone od strony produkcyjnej oraz logistycznej akcje, przy których termin jest najważniejszy. Łyżeczki, kubeczki, talerzyki, czy pudełka dla duo-packów to nic strasznego. Akcja bardzo prosta i równocześnie bardzo skuteczna, nic nie zachęci bardziej do zakupu jak pewność gwarantowanej i natychmiastowej nagrody.

Programy lojalnościowe
Zbieranie punktów na kartę, naklejek z opakowań, kapsli z napojów... Za ten trud klienci chcą być odpowiednio wynagrodzeni. Dlatego realizowane przez nas programy skierowane do konsumentów zakładają, że nagrody muszą być najwyższej jakości i dostarczone jak najszybciej do odbiorcy. Cenimy sobie lojalność Klientów naszych Klientów.

Field marketing 
Piekliśmy ciasta, robiliśmy pranie, czyściliśmy okna, niańczyliśmy dzieci i odpalaliśmy fajerwerki parząc kawę. Nie ma dla nas skomplikowanych projektów terenowych. Dzięki centralnej koordynacji i rozbudowanej strukturze terenowej można wykonać każdą akcje – od prostych animacji i degustacji, po eventy, koncerty i road show. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy e-learning dla ekip sprzedażowych. W ten sposób optymalizujemy koszty związane ze standardowymi szkoleniami i efektywniej zarządzamy wiedzą naszych team-ów promocyjnych dostarczając wiarygodnych raportów ze stanu ich wiedzy o promowanym produkcie.

B2B

Programy lojalnościowe B2B
Zrealizowaliśmy programy lojalnościowe we wszystkich kanałach dystrybucji Twojego produktu. Wiemy jakie nagrody i warunki są najchętniej akceptowane przez uczestników. Mamy świadomość jak ważnym elementem wsparcia sprzedaży są programy lojalnościowe.

Konkursy i loterie B2B
Jak podnieść sprzedaż z wykorzystaniem tych dwóch form promocji? Która forma jest bardziej obiektywna i najlepiej sprawdza się w praktyce? Jakie nagrody wybrać i jak odpowiednio zająć się formalnościami? Na te i inne pytanie odpowiemy Ci przy planowanych loteriach i konkursach B2B.

Sprzedaż premiowa (buy/get) - B2B
Sprzedaż premiowa to bardzo proste i bardzo skuteczne rozwiązanie na rynku B2B. Tak jak w przypadku działań konsumenckich tu również nagroda jest gwarantowana i natychmiastowa, co daje uczestnikom radość i satysfakcje.

E-learning

Szkolenia internetowe e-learning zakorzeniły się w naszej Agencji na stałe. Z powodzeniem mogą być wykorzystywana nie tylko przez hostessy biorące udział w promocjach, ale również przedstawicieli handlowych chcących podnieść swoje kwalifikacje, czy właścicieli sklepów uczestniczących w programie motywacyjnym. To prosty sposób na szkolenia, w których uczestnik sam wybiera czas i miejsce, w którym chce przyswoić i zweryfikować swoją wiedzę, a za swoje wyniki jest premiowany.

Kreacja / DTP

Identyfikacja wizualna firm i marek, packaging design, webdesign, print design, DTP
- czyli zakres prac naszego działu kreatywnego.

Zaprojektujemy Państwu pełną identyfikację wizualną firmy i marki. Zaprojektujemy serię opakowań na Państwa produkt, stronę www, aplikację na smartphona i Facebooka. A jeśli potrzebują Państwo nowego katalogu produktowego - stworzymy kreację i zajmiemy się jego składem DTP.

Wieloletnie doświadczenie naszych grafików pozwala nam wykonać każdy projekt w przestrzeni 2D.

Oferta

lat doświadczenia na rynku
zadowolonych, stałych klientów
realizacji
specjalistów do twojej dyspozycji

Kontakt

Smolar Agencja Promocyjno Reklamowa
Biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17

ul. Inżynierska 15
93-569 Łódź
tel.: (42) 636 90 97
tel.: (42) 636 90 93

faks (42) 636 90 97 wew. 17
ul. Inżynierska 15
93-569 Łódź
tel.: (42) 636 90 97
tel.: (42) 636 90 93
faks (42) 636 90 97 wew. 17

New Business
newbusiness@smolar.pl
e-mail: biuro@smolar.pl