O nas
Od 1999 roku organizujemy akcje marketingowe na rynku konsumenckim (B2C) oraz biznesowym (B2B), z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb naszych Klientów.
Kompleksowe wsparcie sprzedaży to nasza największa zaleta.
Organizujemy loterie promocyjne, audiotekstowe i zdrapkowe, konkursy konsumenckie, programy lojalnościowe, akcji typu cashback i product plus (buy&get) i wiele innych.
Przygotowujemy kreację (od pomysłu i key visuala, przez wszystkie przeformatowania i copy, po animację i spoty), planujemy wsparcie offline i digitalowe (LP w wersji desktop i mobile, kampanie ad words, video, display, social mediowe i contentowe).
Działamy także w obszarze field marketingu (zarówno w sklepach wielkopowierzchniowych, jak i tradycyjnych), zapewniamy wszelkie materiały POS.
Własny magazyn pozwala nam na pełną obsługę logistyczną.
To co dodatkowo nas wyróżnia to zespół – nie korzystamy z usług free-lancerów, wszyscy nasi pracownicy – programiści, graficy, menadżerowie, księgowe, radcowie prawni, magazynierzy itd. – współpracują ze sobą na co dzień, inspirują się i wspierają.
Posiadamy wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2013
Kompleksowe wsparcie sprzedaży to nasza największa zaleta.
Organizujemy loterie promocyjne, audiotekstowe i zdrapkowe, konkursy konsumenckie, programy lojalnościowe, akcji typu cashback i product plus (buy&get) i wiele innych.
Przygotowujemy kreację (od pomysłu i key visuala, przez wszystkie przeformatowania i copy, po animację i spoty), planujemy wsparcie offline i digitalowe (LP w wersji desktop i mobile, kampanie ad words, video, display, social mediowe i contentowe).
Działamy także w obszarze field marketingu (zarówno w sklepach wielkopowierzchniowych, jak i tradycyjnych), zapewniamy wszelkie materiały POS.
Własny magazyn pozwala nam na pełną obsługę logistyczną.
To co dodatkowo nas wyróżnia to zespół – nie korzystamy z usług free-lancerów, wszyscy nasi pracownicy – programiści, graficy, menadżerowie, księgowe, radcowie prawni, magazynierzy itd. – współpracują ze sobą na co dzień, inspirują się i wspierają.
Posiadamy wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2013
Tyle my o sobie. Co mówią o nas eksperci?
„Smolar to prawdziwy lider w organizacji projektów promocyjnych i loterii, prawdopodobnie największa firma w tej branży, która wciąż rozwija swoją ofertę.”
„Niewątpliwym atutem firmy jest także jej kompleksowość. Smolar specjalizuje się w kampaniach zarówno na rynku konsumenckim, jak również B2B.”
„To niekwestionowany lider w zakresie akcji promocyjnych, loterii i programów lojalnościowych. Agencja to największy podmiot tego typu, realizuje wiele akcji dla różnych marek i kategorii, chociaż głównie z sektora FMCG. Z usług Smolara korzystają niemal wszyscy giganci sektora dóbr szybkozbywalnych.”
W 2021 otrzymaliśmy także wyróżnienie w kategorii Agencja Marketing Services:
„Najważniejszy powód wyróżnienia to rozwój oferty. Firma kojarzona długo tylko z loteriami i promocjami opartymi na prostej mechanice, rozwija zaawansowane narzędzia digital i usługi BTL. Warto zwrócić uwagę na skokowy wzrost oceny strategii. Niezależnie od koniunktury i mody marki FMCG będą korzystać z akcji promocyjnych. I potrzebują do tego wiarygodnego partnera.”
Źródła: Media Marketing Polska, Raport 2021, Agencje marketing services i digital; Diamenty Forbesa 2021
„Smolar to prawdziwy lider w organizacji projektów promocyjnych i loterii, prawdopodobnie największa firma w tej branży, która wciąż rozwija swoją ofertę.”
„Niewątpliwym atutem firmy jest także jej kompleksowość. Smolar specjalizuje się w kampaniach zarówno na rynku konsumenckim, jak również B2B.”
„To niekwestionowany lider w zakresie akcji promocyjnych, loterii i programów lojalnościowych. Agencja to największy podmiot tego typu, realizuje wiele akcji dla różnych marek i kategorii, chociaż głównie z sektora FMCG. Z usług Smolara korzystają niemal wszyscy giganci sektora dóbr szybkozbywalnych.”
W 2021 otrzymaliśmy także wyróżnienie w kategorii Agencja Marketing Services:
„Najważniejszy powód wyróżnienia to rozwój oferty. Firma kojarzona długo tylko z loteriami i promocjami opartymi na prostej mechanice, rozwija zaawansowane narzędzia digital i usługi BTL. Warto zwrócić uwagę na skokowy wzrost oceny strategii. Niezależnie od koniunktury i mody marki FMCG będą korzystać z akcji promocyjnych. I potrzebują do tego wiarygodnego partnera.”
Źródła: Media Marketing Polska, Raport 2021, Agencje marketing services i digital; Diamenty Forbesa 2021