O nas
…ale nie sami o sobie.
Co roku bierzemy udział w niezależnym badaniu topowych agencji marketingowych, realizowanym przez Kantar Polska, na zlecenie magazynu Media & Marketing Polska. Badanie przeprowadzane jest na grupie najlepszych polskich marketerów. Co mówią o nas niezależni eksperci?
„Smolar to prawdziwy lider w organizacji projektów promocyjnych i loterii, prawdopodobnie największa firma w tej branży, która wciąż rozwija swoją ofertę.”
„Niewątpliwym atutem firmy jest także jej kompleksowość. Smolar specjalizuje się w kampaniach zarówno na rynku konsumenckim, jak również B2B.”
„To niekwestionowany lider w zakresie akcji promocyjnych, loterii i programów lojalnościowych. Agencja to największy podmiot tego typu, realizuje wiele akcji dla różnych marek i kategorii, chociaż głównie z sektora FMCG. Z usług Smolara korzystają niemal wszyscy giganci sektora dóbr szybkozbywalnych.”
„To był znakomity rok dla agencji. Smolar zwiększył swoje obroty o jedną trzecią i osiągnął niemal 100 mln zł obrotów. Co może nawet ważniejsze, poprawił jednocześnie oceny satysfakcji klientów w badaniu Kantara i chodzi tu dosłownie o wszystkie oceny na wymiarach ogólnych oraz szczegółowych. Jak widać, strategia firmy jako partnera dla największych marketerów i realizatora największych akcji wsparcia sprzedaży, konkursów, loterii i programów lojalnościowych sprawdza się. Z usług Smolara korzystają tacy giganci jak Unilever, Henkel, Grupa Żywiec czy Samsung. (….) Klienci będą chętnie korzystać z usług Smolara jako zaufanego i sprawdzonego partnera, który ma na koncie największe projekty na rynku.”
Smolar kolejny rok z rzędu został laureatem w prestiżowym gronie „Diamentów Forbesa 2024”. Ten tytuł potwierdza znalezienie się w kręgu najlepszych firm w Polsce i tym samym umacnia pozycję jednej z czołowych agencji marketingowych.
W 2024 r. Smolar, w kategorii firm od 50-250 mln, zajął 5 miejsce w regionie oraz 129 na liście krajowej.
Źródła:
Media Marketing Polska, Raport 2021, Media Marketing Polska, Raport 2023 (agencje marketing services i digital); Diamenty Forbesa 2020, Diamenty Forbesa 2021, Diamenty Forbesa 2024
…a sami o sobie.
Od 1999 roku organizujemy akcje marketingowe na rynku konsumenckim (B2C) oraz biznesowym (B2B), z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb naszych Klientów.
Kompleksowe wsparcie sprzedaży to nasza największa zaleta.
Organizujemy loterie promocyjne i audiotekstowe, konkursy, programy lojalnościowe, akcje typu cashback i product plus (buy&get) i wiele innych.
Przygotowujemy: strategię, kreację, big idea, call to action, key visual – przez wszystkie przeformatowania i copy, po animację i spoty. Planujemy wsparcie digitalowe, strony www w wersji desktop i mobile, aplikacje, integracje z systemami innych partnerów aktywności, jak np. sieci sklepów, firmy kurierskie czy innych dostawców produktów lub usług. Zajmujemy się przygotowaniem kampanii ad words, video, display, social media i contentowych, jak i również klasyczną komunikacją offline.
Dodatkowo własny magazyn pozwala nam na pełną obsługę logistyczną.
To co nas wyróżnia to zespół – nie korzystamy z usług free-lancerów. Posiadamy własne działy: Strategii, Kreacji, Graficzny, IT – z naszymi programistami i deweloperami, Social Mediów, Digital, Współpracy z Kluczowymi Klientami, Obsługi Promocji, Prawny – z trójką Radców Prawnych, Księgowości, Logistyki czy nawet Administracyjny ds. kontaktów z Izbą Administracji Skarbowej, jak i również własną linię gwarancyjną w banku o wartości 25 mln zł, dzięki czemu jesteśmy w stanie błyskawicznie zorganizować każdą, zgodną z prawem, akcję promocyjną. To jest nasza kolosalna przewaga. To wszystko sprawia, że jesteśmy w stanie zagwarantować naszym Klientom bezpieczeństwo, stabilność i najwyższy standard obsługi.
Co jeszcze bardziej nas wyróżnia? To, że z równym zaangażowaniem i troską traktujemy naszych Klientów, jak i również Klientów naszych Klientów – czyli Konsumentów. W końcu to dla Nich finalnie robiony jest marketing i to Oni swoimi wyborami i decyzjami zakupowymi mają wpływ na marki, produkty, udziały rynkowe i sprzedaż. Z myślą o Konsumentach stworzyliśmy własną aplikację dostosowaną do Ich potrzeb, uniwersalny portal do sprawdzanie Ich aktywności w promocjach – czyli choćby statusu zgłoszenia czy wyników w organizowanych przez nas akcjach. To dla Nich transparentnie publikujemy i od wielu już lat nagrywamy losowania bardziej wartościowych nagród w organizowanych przez nas loteriach.
Posiadamy wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2013
Co roku bierzemy udział w niezależnym badaniu topowych agencji marketingowych, realizowanym przez Kantar Polska, na zlecenie magazynu Media & Marketing Polska. Badanie przeprowadzane jest na grupie najlepszych polskich marketerów. Co mówią o nas niezależni eksperci?
„Smolar to prawdziwy lider w organizacji projektów promocyjnych i loterii, prawdopodobnie największa firma w tej branży, która wciąż rozwija swoją ofertę.”
„Niewątpliwym atutem firmy jest także jej kompleksowość. Smolar specjalizuje się w kampaniach zarówno na rynku konsumenckim, jak również B2B.”
„To niekwestionowany lider w zakresie akcji promocyjnych, loterii i programów lojalnościowych. Agencja to największy podmiot tego typu, realizuje wiele akcji dla różnych marek i kategorii, chociaż głównie z sektora FMCG. Z usług Smolara korzystają niemal wszyscy giganci sektora dóbr szybkozbywalnych.”
„To był znakomity rok dla agencji. Smolar zwiększył swoje obroty o jedną trzecią i osiągnął niemal 100 mln zł obrotów. Co może nawet ważniejsze, poprawił jednocześnie oceny satysfakcji klientów w badaniu Kantara i chodzi tu dosłownie o wszystkie oceny na wymiarach ogólnych oraz szczegółowych. Jak widać, strategia firmy jako partnera dla największych marketerów i realizatora największych akcji wsparcia sprzedaży, konkursów, loterii i programów lojalnościowych sprawdza się. Z usług Smolara korzystają tacy giganci jak Unilever, Henkel, Grupa Żywiec czy Samsung. (….) Klienci będą chętnie korzystać z usług Smolara jako zaufanego i sprawdzonego partnera, który ma na koncie największe projekty na rynku.”
Smolar kolejny rok z rzędu został laureatem w prestiżowym gronie „Diamentów Forbesa 2024”. Ten tytuł potwierdza znalezienie się w kręgu najlepszych firm w Polsce i tym samym umacnia pozycję jednej z czołowych agencji marketingowych.
W 2024 r. Smolar, w kategorii firm od 50-250 mln, zajął 5 miejsce w regionie oraz 129 na liście krajowej.
Źródła:
Media Marketing Polska, Raport 2021, Media Marketing Polska, Raport 2023 (agencje marketing services i digital); Diamenty Forbesa 2020, Diamenty Forbesa 2021, Diamenty Forbesa 2024
…a sami o sobie.
Od 1999 roku organizujemy akcje marketingowe na rynku konsumenckim (B2C) oraz biznesowym (B2B), z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb naszych Klientów.
Kompleksowe wsparcie sprzedaży to nasza największa zaleta.
Organizujemy loterie promocyjne i audiotekstowe, konkursy, programy lojalnościowe, akcje typu cashback i product plus (buy&get) i wiele innych.
Przygotowujemy: strategię, kreację, big idea, call to action, key visual – przez wszystkie przeformatowania i copy, po animację i spoty. Planujemy wsparcie digitalowe, strony www w wersji desktop i mobile, aplikacje, integracje z systemami innych partnerów aktywności, jak np. sieci sklepów, firmy kurierskie czy innych dostawców produktów lub usług. Zajmujemy się przygotowaniem kampanii ad words, video, display, social media i contentowych, jak i również klasyczną komunikacją offline.
Dodatkowo własny magazyn pozwala nam na pełną obsługę logistyczną.
To co nas wyróżnia to zespół – nie korzystamy z usług free-lancerów. Posiadamy własne działy: Strategii, Kreacji, Graficzny, IT – z naszymi programistami i deweloperami, Social Mediów, Digital, Współpracy z Kluczowymi Klientami, Obsługi Promocji, Prawny – z trójką Radców Prawnych, Księgowości, Logistyki czy nawet Administracyjny ds. kontaktów z Izbą Administracji Skarbowej, jak i również własną linię gwarancyjną w banku o wartości 25 mln zł, dzięki czemu jesteśmy w stanie błyskawicznie zorganizować każdą, zgodną z prawem, akcję promocyjną. To jest nasza kolosalna przewaga. To wszystko sprawia, że jesteśmy w stanie zagwarantować naszym Klientom bezpieczeństwo, stabilność i najwyższy standard obsługi.
Co jeszcze bardziej nas wyróżnia? To, że z równym zaangażowaniem i troską traktujemy naszych Klientów, jak i również Klientów naszych Klientów – czyli Konsumentów. W końcu to dla Nich finalnie robiony jest marketing i to Oni swoimi wyborami i decyzjami zakupowymi mają wpływ na marki, produkty, udziały rynkowe i sprzedaż. Z myślą o Konsumentach stworzyliśmy własną aplikację dostosowaną do Ich potrzeb, uniwersalny portal do sprawdzanie Ich aktywności w promocjach – czyli choćby statusu zgłoszenia czy wyników w organizowanych przez nas akcjach. To dla Nich transparentnie publikujemy i od wielu już lat nagrywamy losowania bardziej wartościowych nagród w organizowanych przez nas loteriach.
Posiadamy wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2013