Aktualności
Hostessy agencji Smolar promują Persil Expert
Firma Henkel wprowadziła na polski rynek proszek Persil Expert - najbardziej skoncentrowany proszek w Polsce, który ma odpowiadać na potrzeby świadomych ekologicznie konsumentów. Zamiast 100 g proszku na jeden cykl prania rekomendowanych wcześniej, teraz wystarczy użyć 80 g, co odpowiada standardom, które w Europie Zachodniej obowiązują już od ponad 3 lat.
W kampanii pod hasłem „Skoncentrowana siła! Persil bardziej skuteczny niż kiedykolwiek” biorą udział hostessy pracujące w największych sieciach handlowych w kraju. Akcja ma na celu poinformowanie konsumentów o nowym wariancie proszku Persil. W tym celu przygotowane zostały materiały POS takie jak ulotki, plakaty, wobblery, czy owijka paletowa. Konsumenci w wybranych sklepach otrzymują dozowniki do odmierzania ilości proszku do prania.
Nowy Persil Expert jest już dostępny w sprzedaży, a wyróżniają go biało-zielone opakowania z pionowym, czerwonym paskiem z napisem „COMPACT" na lewej stronie torby.
