Aktualności
Hostessy agencji Smolar promują "Strefę Zero" od Grupy Żywiec
06.04.2018
Grupa Żywiec wprowadza do oferty nowe warianty piwa bezalkoholowego Heineken i Warka Radler. Są promowane pod wspólnym parasolem komunikacyjnym "Strefa Zero".
Nowości to Heineken 0.0.% i Warka Radler 0.0.% o smaku jabłko-mięta oraz grejpfrut-pomarańcza. Produkty do sprzedaży wprowadzane są stopniowo od 6 marca 2108 r., docelowo będą dostępne w 30 tysiącach sklepów w całej Polsce. W punktach sprzedaży staną specjalne lodówki oraz półki obrandowane hasłem "Strefa Zero".
O nowych produktach Grupy Żywiec informowały hostessy agencji Smolar prowadzące eventy, degustacje i akcje samplingowe promujące markę "Strefa Zero"

SMOLAR CRIBS
Nagrody i wyróżnienia
Konkurs „Pranie szybkie jak Usain Bolt!”