Aktualności
Konkurs dla firm „Herbapol Premium Club”
1 sierpnia 2013 r. rozpoczął się prestiżowy konkurs „Herbapol Premium Club” adresowany do dystrybutorów Herbapol – Lublin S.A.
Celem akcji jest zwiększenie dostępności i zauważalności produktów Herbapol – Lublin S.A. na rynku spożywczym, budowanie świadomości marki wśród konsumentów oraz zacieśnienie współpracy partnerskiej między Herbapol – Lublin S.A. a dystrybutorami.
Konkursem objęte są wszystkie produkty oznaczone logo Herbapol, Big-Active oraz Green-Up. Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie określonych celów zakupowych, dystrybucyjnych i odsprzedażowych. Na laureatów czekają nagrody w postaci 2 x Mercedes Benz CLA 180, 2 x Smart Fortwo Pure oraz 18 x komputer iMac.
Szczegóły konkursu określa regulamin dostępny na żądanie u przedstawicieli handlowych Herbapol Lublin S.A.
