Aktualności
Konkurs dla marki Coca-Cola w sieci sklepów NETTO
Od 18 do 31 lipca 2011 r. w sieci sklepów Netto trwa konkurs zorganizowany przez agencję Smolar dla marki Coca-Cola. Uczestnicy promocji codziennie mają szansę wygrać bilety na Coke Live Music Festival.
Warunkiem udziału w konkursie jest zakup 4 opakowań Coca-Coli o pojemności 500 ml (czteropak lub cztery pojedyncze butelki 0,5 l) i wysłanie SMS-a o treści „NETTO.nr paragonu” pod numer 7055. W odpowiedzi na SMS zgłoszeniowy uczestnik otrzymuje pytanie, na które należy poprawnie w jak najkrótszym czasie. Każdego dnia dwie osoby z najszybciej udzieloną odpowiedzią wygrywają podwójne bilety na Coke Live Music Festival w Krakowie, którego Coca-Cola jest głównym sponsorem. Festiwal odbędzie się na terenie Muzeum Lotnictwa w Krakowie w dniach 19-20 sierpnia 2011 r.