Profil agencji na Linkedin Nasz kanał na YouTube Profil Agencji na Instagramie
Agencja marketing zintegrowanego Smolar

Aktualności

Loteria "Dwie twarze studiowania"

30.10.2017

Od 30 października do 30 listopada 2017 r. trwa loteria audioteksowa "Dwie twarze studiowania".

Aby wziąć udział w loterii należy kupić w hipermarkecie lub supermarkecie Carrefour minimum 3 dowolne piwa Desperados (w butelce lub puszce). Następny krok to wypełnienie formularza na stronie www.dwietwarzestudiowania.pl lub wysłanie pod numer 70908 SMS-a o treści według wzoru: DESPERADOS.numer dowodu zakupu.

Loteria została podzielona na trzydzieści dwa etapy dzienne, w których nagrodą jest zapas piwa, cztery etapy tygodniowe, w których nagrodą jest iPad, oraz  jeden etap główny, tzw. wielki finał, w którym nagrodą jest Macbook Pro.

Wyniki niniejszej loterii każdy uczestnik może sprawdzić na stronie internetowej www.wyniki.smolar.pl, wpisując w formularzu numer dowodu zakupu promocyjnego podany w zgłoszeniu oraz numer telefonu z którego wysłano zgłoszenie do loterii (w przypadku uczestników, którzy dokonali zgłoszenia poprzez wiadomość SMS) lub numer telefonu podany w zgłoszeniu do loterii (w przypadku uczestników, którzy dokonali zgłoszenia poprzez stronę internetową loterii).

Organizatorem loterii audioteksowej "Dwie twarze studiowania" jest SMOLAR Agencja Promocyjno-Reklamowa.

< >

Kontakt

Smolar Agencja Promocyjno Reklamowa
Biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17

ul. Inżynierska 15
93-569 Łódź
Lokalizacja firmy Smolar
Zespół Obsługi Promocji SAMSUNG
samsung@smolar.pl
tel.: (42) 253 49 00

Polityka plików cookies   |   Blog
ul. Inżynierska 15
93-569 Łódź
Lokalizacja firmy Smolar


tel.: (42) 636 90 97
tel.: (42) 636 90 93
faks (42) 636 90 97 wew. 17

New Business
newbusiness@smolar.pl
e-mail: biuro@smolar.pl

Certyfikat ISO/IEC
Zespół Obsługi Promocji SAMSUNG
samsung@smolar.pl
tel.: (42) 253 49 00

Polityka plików cookies   |   Blog
Aplikacja Smolar Profil agencji na Linkedin Nasz kanał na YouTube Profil Agencji na Instagramie