Aktualności
"Moc prezentów do rozdania" – trzecia edycja programu lojalnościowego „Patiomania”
26 kwietnia 2010 r. rozpoczęła się trzecia edycja programu lojalnościowego B2B „Patiomania” skierowanego do partnerów handlowych firmy Patio (wiodący importer i producent artykułów szkolno–biurowych). Akcja zorganizowana przez Agencję Smolar przebiega w tym roku pod hasłem „Moc prezentów do rozdania”.
Uczestnicy programu za zakup produktów z oferty firmy Patio otrzymują nagrody, których wartość zależy od wielkości kwoty przeznaczonej na zakup. Do wygrania m.in.: sprzęt AGD i RTV, wyjazdy integracyjne, a nawet skok ze spadochronem. Na potrzeby promocji Agencja Smolar przygotowała folder, w którym uczestnicy znajdą pełną ofertę nagród (wraz ze zdjęciami i opisami).
Promocja dostępna jest w dobrych hurtowniach w całym kraju i trwa do 17 września 2010 r.