Aktualności
Pierwszy konkurs SMS-owy Delecty
26 maja 2008 roku ruszył pierwszy w historii Delecty konkurs SMS-owy dla konsumentów. Konkurs był głównym elementem kampanii promocyjnej dań gotowych Delecty. Całość realizowana była przez naszą Agencję.
Akcje promocyjne zoastły przeprowadzone w sumie w trzydziestu wytypowanych marketach w całym kraju (co tydzień kilka hal). Aby wziąć udział w konkursie, należało kupić dwa opakowania dowolnych dań gotowych marki Delecta i wysłać SMS zgłoszeniowy na nr 70016. W każdy poniedziałek po zakończonej akcji uczestnicy, którzy wysłali SMS zgłoszeniowy, otrzymali SMS-em pytanie konkursowe związane z produktami Delecty. Osoba, która najszybciej wysłała poprawną odpowiedź, otrzymała odtwarzacz mp4 z radiem i możliwością wgrywania gier. Kolejne dziesięć osób otrzymało markowe plecaki. Szanse na zdobycie nagrody były więc bardzo duże, bo w każdym markecie wygrywało 11 osób.
Wsparciem komunikacyjnym konkursu były liczne materiały POS w marketach: ulotki, wobblery, owijki paletowe, topery i listwy cenowe. Wszystkie POS-y zostały zaprojektowane przez Agencję Smolar. Szczegółowe informacje o konkursie klienci mogli uzyskać także od hostess obecnych na hali przez cały okres trwania konkursu.
Na zakończenie konkursowego tygodnia w weekend odbywały się degustacje promowanych dań, m.in.: Pulpecików w sosie o smaku kurkowym, Pulpecików w sosie śmietanowo – pomidorowym, czy Gulaszowej.