Aktualności
Promotorzy agencji Smolar wspierają sprzedaż chusteczek Kleenex Balsam
Kimberly Clark, lider sprzedaży chusteczek higienicznych, wprowadził na rynek nowy produkt - Kleenex Balsam oraz Kleenex Balsam Fresh. Chusteczki te zawierają ochronny balsam oraz mikrokapsułki z mentolem, które ułatwiają oddychanie zawsze wtedy, gdy nos jest zaatakowany przez katar.
Kampanii reklamowej wspierającej launch marki towarzyszą również promocje field marketingowe w hipermarketach z udziałem promotorów z agencji Smolar. Zadanie promotorów polega nie tylko na zachęceniu klientów do zakupu, ale również na przekazaniu konsumentom szczegółowych informacji o chusteczkach Kleenex Balsam i wyjaśnieniu na czym polega różnica między zwykłymi a promowanymi chusteczkami.
Ponadto promotorzy wydają klientom darmowe próbki oraz prowadzą aktywną prezentację działania chusteczek, które można sprawdzić poprzez położenie chusteczki na lusterku, a następnie przyciśnięcie jej stemplem. Odciśnięty wzór, który pozostaje na tafli lusterka, świadczy o zawartości balsamu w chusteczkach.
