Aktualności
Tetley na Festiwalu Kawy i Herbaty
Firma Tetley przy współpracy z agencją Smolar promowała podczas Festiwalu Kawy i Herbaty swoje nowe produkty. Festiwal zorganizowany został przez sieć Tesco. Wśród promowanych nowości Tetley znalazła się herbata zielona (m.in. z dodatkiem korzenia żeńszenia lub nasion guarany) oraz herbaty smakowe (m.in. jabłkowo-cynamonowa i brzoskwiniowo-waniliowa).
W sprzedaży były także ekskluzywne herbaty w puszkach, pochodzące z upraw na Sumatrze lub u podnóża Himalajów.
Celem promocji było zapoznanie konsumentów z herbatami Tetley oraz budowanie wizerunku Tetley jako specjalisty w dziedzinie herbat.
Hostessy w sukienkach z logo Tetley zachęcały Klientów do zakupu promowanych herbat oraz rozdawały ulotki z opisem nowych produktów Tetley.
Promocja otrzymała wsparcie w postaci materiałów POS w miejscu sprzedaży (m.in. stojak na herbaty Tetley) oraz reklamy w radiowęźle marketu.
