Aktualności
Animacje ciast Delecty
Podczas weekendu na przełomie marca i kwietnia 2007 r. hostessy agencji Smolar prowadziły akcję animacyjną ciast do pieczenia i przypraw do ciast firmy Delecta. Akcja oparta była na mechanizmie „buy & get”.
Promocją objęte zostały takie produkty jak: ciasto do pieczenia Królewiec; ciasta na zimno Capri oraz Cappuccino. Hostessy komunikowały Klientom łatwość przygotowania, ekskluzywny smak oraz ciekawe sposoby podania ciast.
Promowane przyprawy do ciast to m.in. Aromaty Premium o unikalnych alkoholowych duo-smakach (whisky-wiśnia, likier-kokos, likier-advocat) w kolorowych szklanych buteleczkach o dwupłaszczyznowym displayu.
Mechanizm akcji polegał na nagradzaniu zakupów dokonanych przez Klientów atrakcyjnymi gratisami.
Akcja miała na celu wzmocnienie pozycji lidera marki Delecta w pieczeniu, optymalizację i odświeżenie asortymentu oraz zmiana wizerunku marki na bardziej innowacyjną.
Zasięg promocji obejmował 42 wybrane markety w całej Polsce (m.in. E. Leclerc, Real, Tesco).
