Aktualności
Oryginalne włoskie sosy Casa di Italia
21.06.2011
W marcu 2007 r. agencja Smolar promowała pierwszą na rynku linię oryginalnych włoskich sosów do makaronu produkowanych przez Delectę.
Hostessy w hipermarketach Tesco prowadziły degustację sosów Primavera, Putanesca, Funghi i Carbonara. Dzięki tej akcji Klienci mogli poznać smak, który dotychczas znali jedynie z włoskich restauracji.
Promocja wsparta była materiałami POS (m.in. standy degustacyjne Delecty). Rodzajowe nazwy oraz sub-brand „Casa di Italia” zwiększały wyróżnialność produktów na półce.
Grupą docelową akcji degustacyjnej byli konsumenci chętnie poszukujący i próbujący nowości kulinarnych.
SMOLAR CRIBS
Nagrody i wyróżnienia
Losowania w loterii „Rozlicz PIT w Gołuchowie”
Losowania w loterii „Rozlicz PIT w Osiecznej”