Aktualności
DJ Metalik wzmacnia klimat
Agencja Smolar przeprowadziła akcje promocyjne dla firmy VOX Meble, która wprowadziła nową kolekcję mebli dla młodzieży. Zainspirowana stylem muzycznym kolekcja DJ Metalik przypomina kształtem skrzynie do przewożenia sprzętu podczas tras koncertowych.
Ambasadorem kolekcji została Novika, jedna z najaktywniejszych postaci sceny klubowej w Polsce.
Głównym elementem kampanii promocyjnej były weekendowe eventy w sklepach meblowych w wybranych miastach Polski oraz w centrach handlowych, w których VOX ma swoje salony.
Do stylu muzycznego nawiązywały nie tylko meble, ale także strój hostess zachęcających klientów do zapoznania się z kolekcją. Na gości odwiedzających salony meblowe czekało mnóstwo atrakcji oraz atrakcyjne nagrody. Wystarczyło wpisać na kuponie konkursowym poprawną odpowiedź na pytanie jaki znany muzyk poleca kolekcję DJ Metalik, aby otrzymać etui na płyty CD, przenośne radyjko lub firmową czapeczkę i smycz.
Najmłodsi klienci mogli przez chwilę poczuć się jak zawodowy DJ, a to dzięki specjalnej tablicy, na tle której hostessy robiły im zdjęcia. Fotografie te po każdym weekendzie były zamieszczane na stronie www.djmetalik.vox.pl.
Na czas akcji w salonach ustawiono specjalną ekspozycję złożoną m.in. z komody, regału i biurka z kolekcji DJ Metalik. Przy ekspozycji rozstawione były dwa gramofony i inny sprzęt muzyczny, na którym pracował profesjonalny DJ – scratching w jego wykonaniu zwracał szczególną uwagę klientów.
Promocja wspierana była materiałami POS, takimi jak ulotki, kupony konkursowe, plakaty, naklejki oraz plexi standy z informacją o konkursie i ambasadorze marki.
Głównym celem kampanii było dotarcie do grupy docelowej – młodych osób lubiących muzykę.
Przez dwa miesiące Smolar zrealizował prawie 60 akcji promujących kolekcję DJ Metalik.
