Aktualności
Smolar wprowadza Konsumentów Tchibo w Świat Doskonałego Nastroju
Agencja Smolar po wygranym przetargu zrealizowała kampanię re-launchową dla marki Tchibo Exclusive w kanale rynku tradycyjnego i nowoczesnego. Hasłem przewodnim było: „Doskonałość ma teraz nowy smak”. Akcja trwała od września do listopada 2007 r.
Na rynek nowoczesny Smolar przygotował niestandardowe działania reklamowe, których głównym elementem były pokazy tańców latynoamerykańskich w wykonaniu profesjonalnych tancerzy. Imprezy połączone z nauką tańca przeprowadzone były w największych centrach handlowych w Polsce.
Równolegle w sieciach hipermarketów zaplanowano wsparcie sprzedaży za pośrednictwem szeroko zakrojonych działań BTL. Złożyły się na nie liczne animacje i degustacje, podczas których Konsument mógł poznać nowy, doskonalszy smak kawy Tchibo Exclusive oraz otrzymać niepowtarzalny prezent (nastrojometr lub elegancki zestaw świec).
Ważnym uzupełnieniem kampanii było wykorzystanie w punktach sprzedaży materiałów POS takich jak: owijki do ekspozycji, wobblery, listwy cenowe oraz stoiska promocyjne i standy reklamowe.
W kanale rynku tradycyjnego zrealizowany został program lojalnościowy, który swym zakresem objął liczne hurtownie oraz sklepy detaliczne.

