Aktualności
Ekskluzywny merchandising drive dla Tchibo
20 listopada 2006 r. wystartował ogólnopolski projekt merchandisingowy realizowany przez agencję Smolar dla firmy Tchibo. Od tego dnia 45 serwisantów w całej Polsce przez pięć tygodni towarzyszyło w pracy detalicznym przedstawicielom handlowym Tchibo.
Merchandiserzy wraz z przedstawicielami odwiedzali punkty sprzedaży detalicznej. Do zadań serwisantów należało:
- budowanie dodatkowych ekspozycji;
- stickerowanie produktów biorących udział w promocji konsumenckiej;
- merchandising na półce;
- dystrybucja materiałów POS;
- wypełnianie raportów cenowych;
- raportowanie wykonanych zadań do agencji Smolar.
Przygotowania do projektu agencja rozpoczęła dwa tygodnie przed jego startem. W tym czasie została przeprowadzona rekrutacja merchandiserów oraz ich szkolenia ze standardów wyznaczonych przez Tchibo.
Projekt nadzorowało 12 koordynatorów regionalnych oraz dwie osoby z centrali agencji. Merchandiserzy odbyli w sumie blisko 9 000 wizyt podczas 6 500 godz. pracy. Po każdym tygodniu pracy agencja przedstawiała Klientowi raporty z działań merchandiserów.