Aktualności
Na meksykańskiej fali z Delectą
W połowie stycznia wystartowała kampania dań kuchni teksańsko-meksykańskiej (Tex Mex) produkowanych przez Delectę. Agencja Smolar odpowiadała za przeprowadzenie animacji i degustacji. Podczas akcji promowano takie produkty jak: nachosy, dipy, tortille i marynaty.
Teamy promocyjne składały się z dwóch hostess ubranych w meksykańskie poncho i sombrero. Pierwsza przyrządzała na miejscu tortillę, druga zaś zachęcała Klientów do degustacji. Hostessy na bieżąco komentowały wykonywane czynności i nawiązywały rozmowę z Klientami na temat kuchni meksykańskiej.
Klienci mogli nauczyć się, jak zwinąć tortillę w becik, jak w cygaro, a jak w kopertę. Podczas rozmów z konsumentami hostessy szczególnie podkreślały szybkość i łatwość przygotowania promowanych produktów. W takich samych meksykańskich strojach hostessy prowadziły degustację nachosów.
Dodatkowym atutem był konkurs, w którym można było wygrać atrakcyjną nagrodę w postaci wycieczki do Meksyku.
Celem kampanii była popularyzacja kuchni meksykańskiej wśród konsumentów, zwiększenie penetracji rynku oraz zdobycie przez Delectę pozycji lidera w kategorii produktów etnicznych.
Przez dwa i pół miesiąca kampanii agencja Smolar zorganizowała ponad 200 animacji i degustacji. Zasięgiem zostały objęte takie sieci handlowe, jak Hypernova, Tesco, E. Leclerc, Real, Carrefour, Bomi i Auchan.

