Aktualności
Kup kawę i wygraj notebooka!
Nowoczesne notebooki marki Lenovo mieli szansę wygrać klienci marketów Real w organizowanym przez Agencję Smolar konkursie dla firmy Tchibo. Akcja promocyjna trwała od 8 do 21 lutego 2008 r.
W 50 halach sieci Real hostessy prowadziły animację sprzedaży rozpuszczalnych kaw Tchibo Exclusive. Każdy klient, który kupił promowaną kawę, otrzymywał kupon z zadaniem konkursowym. Zadaniem było podanie jak najciekawszego powodu, dla którego warto kupować kawę Tchibo Exclusive.
Wypełniony kupon uczestnik konkursu musiał następnie wrzucić do specjalnej urny znajdującej się przy kasach. Po wykonaniu tych czynności, pozostało jedynie oczekiwać na werdykt Komisji Konkursowej, która pod koniec lutego wyłoniła po jednej najciekawszej odpowiedzi z każdego Reala. Wyniki konkursu zostały ogłoszone w marketach, lista laureatów dostępna była również na stronie www.smolar.pl.
Notebooki to nie jedyne nagrody w tej akcji promocyjnej. Za zakup kawy Tchibo klienci otrzymywali także nagrody gwarantowane w postaci ekskluzywnych zestawów świec.
