Aktualności
Fisiel: marchewkowo-owocowa radość dla dzieci
W listopadzie i grudniu agencja Smolar zrealizowała ponad 50 akcji degustacyjnych „Fisiela” – pierwszego na polskim rynku marchewkowo-owocowego kisielu, przygotowanego specjalnie dla dzieci.. Akcje promocyjne miały na celu zapoznanie dzieci i ich rodziców z nowym deserem.
Degustacje odbyły się w dwóch największych sieciach handlu nowoczesnego: marketach Real i Tesco. Team promocyjny składał się z trzech osób. Jedna z nich, w kolorowym przebraniu królika Fisiela, chodziła po sklepie zwracając na siebie uwagę kupujących, wesoło podskakując, machając łapką do dzieci i zagadując ich pytaniami o marchewkę. Bohater marki zapraszał dzieci wraz z rodzicami do skosztowania deseru.
Na hali znajdowała się również hostessa przygotowująca i podająca klientom kisiel. Trzecia osoba za linią kas wydawała gratisy w postaci szklanych miseczek z nadrukowaną postacią Fisiela.
Podczas akcji wykorzystywane były materiały POS w postaci standów promocyjnych składających się z postumentu oraz topera – obie te części zawierały elementy brandingowe.

